Upozornění: Produktové změny - více zde
Zavolejte nám (Po-Pá 8-17)

Doprava a platba

 

Způsoby dopravy - účtujeme jen balné

Zásilková služba GLS - 160 Kč   

Balíková přeprava České pošty - 160 Kč 

Obálka - Přeprava České pošty - 120 Kč 

 

Prodejny Poháry Bauer -  Zdarma 

 

 

Způsoby platby

Dobírka - Zdarma  Dobírkou

 

V hotovosti při osobním vyzvednutí na prodejně -  Zdarma  V hotovosti na prodejně

 

Bankovním převodem - Zdarma  Platba převodem

 

Online platby - Zdarma  Platba převodem

 

Kdy zboží dostanu?

Většinu zboží máme skladem. Jelikož jsme výrobci, rádi vám připravíme zakázkovou výrobu či potisk. Po odeslání objednávky provádíme kompletaci dílů a případný potisk. Následně zboží zabalíme, aby nedošlo k poškození, a předáme přepravci. Zásilku vám doručíme v nejkratším možném termínu, obvykle do 3 pracovních dnů. U skleněných a akrylových trofejí je třeba počítat s výrobou do 5ti pracovních dnů.

 

Reklamace zásilky

Prosím o pečlivou kontrolu všech údajů v potvrzení. Prosím Vás o důkladnou kontrolu balíku před převzetím, zásilku před řidičem rozbalte a podívejte se, zda je zboží nepoškozené. V případě, že bude rozbité či poškozené, zásilku nepřebírejte a sepište s přepravcem reklamační formulář. I přes veškeré naše úsilí se bohužel může i řádně zabalené zboží během přepravy poškodit. Nahlášení poškození zboží dopravou akceptujeme do 3 dnů po obdržení zásilky, později nebude reklamace akceptována.

 

Nevyzvednutí zásilky

Při nepřevzetí či nevyzvednutí zásilky na dobírku, zákazník poruší kupní smlouvu ze strany zákazníka dle zákona č. 89/2012 Sb., obchodního zákoníku. Plná výše balného bude vymáhána dle platné legislativy. V žádném případě nepřevzetím balíku nevyužíváte své spotřebitelské právo vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu. Tato zákonem daná lhůta se začíná počítat teprve ode dne převzetí zboží. Nevyzvednutí balíku je z vaší strany porušením uzavřené kupní smlouvy a obchodních podmínek.