Kdy zboží dostanu?
Většinu zboží máme skladem. Jelikož jsme výrobci, rádi vám připravíme zakázkovou výrobu či potisk. Po odeslání objednávky provádíme kompletaci dílů a případný potisk. Následně zboží zabalíme, aby nedošlo k poškození, a předáme přepravci. Zásilku vám doručíme v nejkratším možném termínu, obvykle do 3 pracovních dnů. U skleněných a akrylových trofejí je třeba počítat s výrobou do 5ti pracovních dnů.
Způsoby dopravy
Zásilková služba GLS - 160 Kč
- zásilková služba vám doručí zboží až domů
- dny doručení: pondělí - pátek
- doba doručení: obvykle do 24 hodin od předání zboží přepravci
- časové rozmezí doručení: 8:00-17:00
- Doprava zdarma: při objednávce nad 10 000 Kč (vč. DPH)
Balíková přeprava České pošty - 160 Kč
- pošta vám doručí zboží až domů nebo na pobočku (pokud vás doručovatel nezastihne)
- balíček na pošte počká obvykle 7 dní (je možné prodloužit)
- dny doručení: pondělí - pátek
- časové rozmezí doručení: 8:00-16:00 (ve vybraných lokalitách až do 20:00)
- zásilku můžete sledovat na: Sledování zásilky
- Doprava zdarma: při objednávce nad 10 000 Kč (vč. DPH)
Prodejny Poháry Bauer - Zdarma
- zboží si můžete vyzvednout na prodejně v Nové Bělé, Praze, Ostravě a Olomouci
- o termínu vyzvednutí zboží na prodejně vás budeme informovat
- Přehled prodejen a otevírací doby
Způsoby platby
Dobírka - Zdarma
- Za objednávku zaplatíte až při převzetí zásilky od dopravce.
V hotovosti při osobním vyzvednutí na prodejně - Zdarma
- Za objednávku zaplatíte až při převzetí zásilky na prodejně.
Bankovním převodem - Zdarma
- Za objednávku můžete zaplatit předem bankovním převodem
- Zboží odesíláme ihned po obdržení peněz na účet
- ČÍSLO ÚČTU je: 232141638/0600 (Moneta Money Bank)
Reklamace zásilky
Prosím o pečlivou kontrolu všech údajů v potvrzení.
Prosím Vás o důkladnou kontrolu balíku před převzetím, zásilku před řidičem rozbalte a podívejte se, zda je zboží nepoškozené. V případě, že bude rozbité či poškozené, zásilku nepřebírejte a sepište s přepravcem reklamační formulář. I přes veškeré naše úsilí se bohužel může i řádně zabalené zboží během přepravy poškodit. Nahlášení poškození zboží dopravou akceptujeme do 3 dnů po obdržení zásilky, později nebude reklamace akceptována.
Nevyzvednutí zásilky
Při nepřevzetí či nevyzvednutí zásilky na dobírku, zákazník poruší kupní smlouvu ze strany zákazníka dle zákona č. 89/2012 Sb., obchodního zákoníku. Plná výše balného bude vymáhána dle platné legislativy.
V žádném případě nepřevzetím balíku nevyužíváte své spotřebitelské právo vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu. Tato zákonem daná lhůta se začíná počítat teprve ode dne převzetí zboží. Nevyzvednutí balíku je z vaší strany porušením uzavřené kupní smlouvy a obchodních podmínek.