Upozornění: Produktové změny - více zde
Zavolejte nám (Po-Pá 8-17)

Reklamace a vrácení zboží

Dorazilo vám zboží poškozené či nekompletní? I to se stává. Omlouváme se předem a máme pro vás řešení.

 

Zásilka je poškozená

Při převzetí zboží od dopravce pečlivě zkontrolujte balíček, zda není poškozený, potrhaný atd.. Je-li zásilka evidentně poškozená, nepřebírejte jej.

 

Nahlášení poškození zboží dopravou akceptujeme do 3 dnů po obdržení zásilky, později nebude reklamace akceptována.


Zjistili jste, že je zboží poškozené až po přijetí zásilky? Zavolejte nám na číslo +420 775 400 255, nebo použijte e-mail: objednavky@pohary-bauer.cz. Využít můžete také online formulář. Společně to napravíme!


Zboží není kompletní

Zapomněli jsme na něco? Omlouváme se. Často se to nestává. Nebojte o své zboží nepřijdete. Co nejdříve nám zavolejte nám na číslo 775 400 255 nebo použijte e-mail: objednavky@pohary-bauer.cz.

Využít můžete také online formulář.

 

 

Zboží vám nevyhovuje

Neodpovídá ocenění vašim představám? Máte 14 dní na to, abyste jej vrátili či vyměnili.

Před vrácením zboží nám zavolejte nám na číslo 775 400 255   nebo použijte e-mail: objednavky@pohary-bauer.cz. Využít můžete také online formulář. Poradíme vám, jak k nám zboží vrátit či vyměnit.

 

 

Zboží se rozbilo

Opravdu? To nás mrzí, pečlivě každý produkt testujeme, aby vám vydržel. Nezoufejte, vyřešíme to společně. Před reklamací zboží nám zavolejte nám na číslo +420 775 400 255 nebo použijte e-mail: objednavky@pohary-bauer.cz. Poradíme vám, jak zboží reklamovat.

Využít můžete také online formulář. Nebo si přečtěte náš reklamační řád.

 

Online formulář pro rychlejší komunikaci

Pro urychlení reklamace prosím do poznámky napište číslo objednávky, popis konkrétní vady a zda si přejete zboží vyměnit či vrátit.